Latvijas interneta veikali

NORĒĶINU VEIDI

PATREIZ STRĀDĀJAM PIE LEJUPMINĒTIEM NORĒĶINU VEIDIEM. UZ DOTO BRĪDI - RĒĶINS TIEK NOSŪTĪTS UZ JŪSU E-PASTU PĀRSKAITĪJUMA VEIKŠANAI.

Lai norēķinātos par pirkumu LIFE BALANCE PLANNER interneta veikalā iespējams, izmantojiet kādu no šiem norēķinu veidiem:

  • Visa; 
  • Visa Electron; 
  • Mastercard;
  • Maestro;
Jūsu maksājumu drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Jūsu dati un privātā informācija tiek izmantota un glabāta tikai kodētā veidā, izmantojot pārbaudītas un pasaulē atzītas datu drošības sistēmas.

MAKSĀJUMI AR DĀVANU KARTĒM
Ja vēlaties par pirkumu apmaksāt ar dāvanu karti, lūdzu, ievadiet dāvanu kartes kodu pirkuma grozā lauciņā “Atlaižu kods”.

PIEGĀDE

PIEGĀDES / SAŅEMŠANAS VEIDI

Piedāvājam izvēlēties sev ērtāko no 2 piegādes veidiem Latvijas teritorijā: 
1. Piegāde kādā no vairāk kā 100 DPD Pickup punktiem visā Latvijā. Tie ir izvietoti ērti pieejamos un apmeklētos veikalos, un citās pakalpojumu sniegšanas vietās. Apskatiet pieejamos punktus šeit: DPD Pickup punkti.

2. Piegāde ar DPD kurjeru līdz durvīm ar DPD kurjeru (darba dienās no pirmdienas līdz piektdienai, laikā no 9:00-18:00). 
Uzziņas pa epastu: [email protected] .

PIEGĀDES LAIKS

Piegāde ar  DPD kurjeru vai DPD Pickup punktos tiek nodrošināta 2-5 darba dienu laikā Piegādes ar kurjeru tiek veiktas darba dienās - no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot oficiālās Latvijas Valsts svētku dienas. 
Lai nodrošinātu piegādi pēc iespējas ātrāk, pircējam jāparūpējas, lai atbilstu šīm prasībām: 
◊ Pasūtījumi tiek piegādāti laikā no 9:00 līdz 18:00. Veicot pasūtījumu, lūdzam ņemt vērā piegādes darba laiku un kā saņemšanas adresi norādīt tādu, kur darba dienas laikā pasūtījumu varēs saņemt. Piegādes dienā, kurjers ar tevi sazināsies, un piegādes adresi un laiku varēs mainīt.
◊ Piegādes adresei jābūt iespējami detalizētai. Jānorāda arī visu vajadzīgo papildinformāciju, piemēram, durvju kodu, ja tāds ir, lai kurjers varētu veikt piegādi solītajā laikā. Ja piegādes adrese ir nepareiza vai neprecīza, norādītais piegādes laiks var tikt pagarināts, par to nekā īpaši nepaziņojot.
◊ Noteikti jānorāda precīzs tālruņa numurs, lai norādītajā piegādes laikā ar pircēju būtu iespējams sazināties. Parasti pirms piegādes kurjers atsūta īsziņu par plānoto piegādes laiku. Norādīto piegādes laiku iespējams mainīt. Ja tālruņa numurs ir nepareizs, piegādes laiks var tikt pagarināts.
◊ Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības Jūs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.

PREČU ATGRIEŠANA, ATTEIKUMS UN GARANTIJA

Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".

Pircējam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces vai samainīt to 14 dienu laikā pasūtījuma saņemšanas brīža šādos gadījumos:                                          
- Prece nav lietota;

- Prece ir iepakota oriģinālajā iepakojumā ar oriģinālajām preču zīmēm un pilnā komplektācijā;
- Prece nav sasmērēta, saburzīta vai citādi bojāta. 
- Gadījumos, ja Pircējs ir lūdzis veikt izmaiņas precēs un tās tiek ražotas pēc individuāla pasūtījuma, tad Pārdevējs preces atpakaļ nepieņem un nemaina. (MK 255 22.punkts);
- Gadījumos, ja konstatētas piegādāto preču nepilnības vai preču ražojuma brāķis, Pārdevējs sedz visas izmaksas, kas saistītas ar preču apmaiņu vai atgriešanu. Patērētājs ir atbildīgs par Preces vērtības samazināšanos vai tās izmantošanu pretēji labai ticībai, ja Prece atteikuma tiesību izmantošanas laikā lietota, pārsniedzot tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei nepieciešamās izmantošanas apstākļu robežas. Patērētājs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
- Garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts pirkumu apliecinoša dokumenta oriģināls. Maksājuma uzdevums un bankas izdruka par maksājuma izpildi netiek uzskatīti par pirkumu apliecinošiem dokumentiem. 
- G
arantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies Pircēja vainas dēļ.
- Sūtījumam jāpievieno izdrukāts pasūtījuma apstiprinājums. 
Atpakaļ sūtīšanas izmaksas sedz klients.

SIA Z STAR atmaksās saņemto naudu maksātāja kontā 4 darba dienu laikā no dienas, kad būs saņemtas atgrieztās preces, taču dažos gadījumos naudas atmaksa var aizņemt līdz 10 darba dienām. 
Naudas atmaksas priekšnoteikums ir preces atgriešanas apliecinājums par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ.
Ja vēlies atgriezt produktu, kura iegāde Tev nodrošināja dāvanas saņemšanu (piemēram, saņēmi dāvanu par noteiktu pirkuma summu vai noteikta produkta iegādi), Tev jāatgriež arī saņemtā dāvana. Dāvanai jābūt nelietotai un nesabojātai. Ja izvēlies neatgriezt dāvanu, tās vērtība tiks atskaitīta no atgrieztās summas.
Lūdzu, nosūti atgrieztās preces, kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu, uz: 
E-veikala preču atgriešana
SIA Z STAR,
Pavasara iela 2, Sigulda, Latvija, LV2150.

BOJĀTU PRODUKTU ATGRIEŠANA
Ja esi saņēmis bojātu produktu, lūdzu aizpildiet zemāk esošu bojāto preču atgriešanas formu.

Sazināties, aprunāties, pajautāt.

Par atsauksmēm un konstruktīvu kritiku būsim pateicīgi. Ja ir jautājumi par piegādi - raksti!







0

 . google-site-verification=zM32tLe4sGS97YS3o6TaYhBC3WQjif0DpT7Lh0MGuVw